مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-24ورزشي

واکنش سازمان لیگ به تهدید باشگاه ذوب آهن


مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: باشگاه ذوب آهن تاکنون نامه کناره گیری اش از لیگ برتر را به ما نداده است.

- جی پلاس ، سهیل مهدی درباره اینکه آیا دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر طبق انتظارات برگزار شد، توضیح داد: با توجه به همکاری خوبی که باشگاه ها، هیأت فوتبال استان ها، مدیریت شهری شهرها و استان ها در برگزاری مسابقات به ما داشتند، خوشبختانه این دو هفته مطابق انتظار پیش رفت.

البته خودمان می دانیم برخی موارد باید ارتقاء پیدا کند اما خیلی خوشحال هستیم در این شرایط سختی که کرونا به جامعه تحمیل کرده برگزاری رقابت ها را پیش می بریم.

وی درباره اعتراض علیرضا منصوریان به حضور افراد متفرقه در ورزشگاه وطنی قائم شهر در زمان برگزاری دیدار نساجی و تراکتور گفت: این موضوع رصد شده و گزارش های لازم از سوی ناظر بازی هم تهیه شده است.

با توجه به اینکه در هفته های ابتدایی لیگ هستیم تذکرات قانونی را به تیم ها و هیأت فوتبال های استان ها می دهیم و در صورت تکرار ستاد کرونا در فوتبال به این مسائل رسیدگی می کند و موارد جدی تر می شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره تهدید باشگاه ذوب آهن با کناره گیری از رقابت های لیگ برتر توضیح داد: تا کنون نامه ای از ذوب آهن دریافت نکرده ایم اما این باشگاه از تیم های خوب، ریشه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان لیگ به تهدید باشگاه ذوب آهن

واکنش سازمان لیگ به تهدید باشگاه ذوب آهن