مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-24سياسي

تقدیر امام جمعه یزد از همدلی اصناف در مقابله با کرونا


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، همدلی و از خودگذشتگی اصناف و بازاریان استان یزد مقابله با کرونا را ستودنی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح امروز در دیدار هیئت رییسه اتاق اصناف و جمعی از روسای اتحادیه ها به مناسبت هفته بسیج با اشاره به اینکه امروز ایران در بین کشورهای منطقه در زمینه های مختلف سرآمد است، اظهار داشت: این اتفاق به برکت ایمان و استکبارستیزی ملت ایران افتاده و اگر این انقلاب نبود معلوم نبود که چه سرانجام و سرنوشتی در انتظار ماست.

وی با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب مردمی است، افزود: روحیه ایمان، معنویت، اعتقاد به قیامت و زندگی اخروی و اخلاص و استقامت ملت ایران را در همه صحنه ها به پیش برده و به ملتی سرآمد تبدیل کرده و این ویژگی های ملت ایران برای مستکبران گران تمام شده است.

ناصری عنوان کرد: آمریکا و غرب چهل سال است هر توطئه ای کرده اند، شکست خورده و این اتفاقات به برکت رهبری های امام و رهبری، مقاومت مردم، صلابت و اقتدار بسیجیان رقم خورده و الگوی کامل این صلابت و اقتدار، سردار قاسم سلیمانی است.

امام جمعه یزد با بیان اینکه آمریکا دارد از همه توان خود برای آزار و اذیت ایران و در مضیقه قرار دادن مردم ما استفاده می کند، افزود: آمریکا همه را وارد لیست تحریم های خود کرده و به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه یزد از همدلی اصناف در مقابله با کرونا

تقدیر امام جمعه یزد از همدلی اصناف در مقابله با کرونا