مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-24حوادث

داستان تلخ عزیزانی که کرونا یکی یکی از جمع ما کم کرده است


این روزها وقتی پا به محله های مختلف شهر می گذاری متاسفانه با یک پرچم سیاه آویزان شده در جلوی درب منازل مواجه می شوی که بر روی درب اعلامیه ای نصب شده و بر روی آن نوشته شده به علت جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا مراسم برگزار نمی شود.

- کرونا همچون خوره ای به جان مردم افتاده و یکی پس از دیگری را پرپر می کند این درحالی است که هنوز خیلی از آن ها آرزوهایی داشته و یا برای آن ها آرزوهایی داشته اند.

نازی یکی از شهروندان بجنوردی است که پدر 51 ساله خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داد و با اندوه و ناراحتی می گوید: هیچ گاه نمی توانم مرگ پدرم را از ذهنم دور کنم چراکه خود را در این موضوع مقصر می دانم.

از زمان شیوع ویروس کرونا خیلی خوب نکات بهداشتی را رعایت می کردیم و از سوی دیگر خانواده ای با رفت و آمد خیلی کم بود اما یک ماه گذشته ازدواج کردم و برای طی کردن مراسم عقد به محضر رفتیم، در آنجا نیز فقط چندین نفر از خانواده من و همسرم حضور داشتند ولی طی برگزاری همین مراسم پدر و مادرم به ویروس مبتلا و در بیمارستان بستری شدند.

نازی ادامه می دهد: حال مادرم خوب و از بیمارستان مرخص شد و پدرم که در بخش ICUبستری بود نیز حالش بهبود پیدا کرده و به بخش انتقال پیدا کرده و باید مرخص می شد که در حال انجام کارهای ترخیص بودیم که به ما اعلام کردند که فوت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان تلخ عزیزانی که کرونا یکی یکی از جمع ما کم کرده است

داستان تلخ عزیزانی که کرونا یکی یکی از جمع ما کم کرده است