مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 07:352020-11-24سياسي

تقویت قوای نظامی کشور محصول عمل به آیات قرآن است


امام جمعه قزوین تقویت قوای نظامی کشور محصول به آیات قرآن است، گفت: آموزش، اجرا و صدور دین رسالت های حوزوی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر در قزوین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از مدیران حوزه علمیه خواهران قزوین با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: امام خمینی (ره) در خصوص جایگاه ولی فقیه فرموده پیامبران و ائمه سه رسالت داشتند که عیناً متوجه ولی فقیه نیز می شود اگرچه به ولی فقیه وحی نمی شود اما سه رسالت مهم در زمان غیبت نباید زمین بماند.

وی تصریح کرد: پیامبران سه کار مهم در باب حکومت داری، ارتباط با مردم و پاسخگویی به نیاز جامعه داشتند که عیناً به ولی فقیه موکول شده است که شامل آموزش، اجرا و صدور دین است و ما نیز اگر می خواهیم در راستای منویات ولی فقیه حرکت کنیم باید این سه موضوع را جدی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به توان نظامی جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: امروز به برکت اجرای دین و آیه وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّه به توان بسیار بالایی در عرصه های نظامی دست یافته ایم و باید تلاش کنیم این مهم را به سایر عرصه ها نیز توسعه دهیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در مواسات نیز اگر اجرای دین را با جدیت دنبال کنیم، فقرا تلخی فقر را احساس نخواهند کرد، اگر در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت قوای نظامی کشور محصول عمل به آیات قرآن است

تقویت قوای نظامی کشور محصول عمل به آیات قرآن است