مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:502020-11-24بين الملل

گفتگوی تلفنی پادشاه عربستان با رییس شورای اتحادیه اروپا


پادشاه عربستان در گفتگوی تلفنی با رییس شورای اتحادیه اروپا بر تمایل خود برای تقویت روابط دو طرف در راستای منافع عربستان و کشورهای عضو اتحادیه تاکید کرد.

- پادشاه عربستان در گفتگوی تلفنی با رییس شورای اتحادیه اروپا بر تمایل خود برای تقویت روابط دو طرف در راستای منافع عربستان و کشورهای عضو اتحادیه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان واس ، شارل میشل، رییس شورای اتحادیه اروپا با سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان تماس تلفنی برقرار و موفقیت ریاض را در میزبانی از نشست گروه20 تبریک گفت .

میشل از تلاش های چشمگیر عربستان در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی قدردانی و اعلام کرد، شورای اتحادیه اروپا خواهان تقویت همکاری در این زمینه ها با عربستان است.

سلمان بن عبدالعزیز هم در این گفتگو روابط عربستان و اتحادیه اروپا را ستود و گفت، خواستار تقویت این روابط است به گونه ای که در راستای منافع دو طرف و امنیت و صلح جهانی باشد.

وی افزود، عربستان در قبال جهان اسلام و مسلمانان سراسر جهان احساس مسوولیت می کند و به همین دلیل در اتخاذ ابتکارعمل هایی در حوزه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی و تقویت همزیستی و تسامح و نیز گفتگوی ادیان پیشگام است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی تلفنی پادشاه عربستان با رییس شورای اتحادیه اروپا

گفتگوی تلفنی پادشاه عربستان با رییس شورای اتحادیه اروپا