مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-24اجتماعي

پایداری جوی در بیشتر مناطق کشور تا اواخر وقت فردا


براساس پیش بینی هواشناسی، تا فردا جو پایداری در بیشتر مناطق کشور حاکم است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، کرج، اراک و اصفهان غبار محلی پدیده غالب خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، طی 24 ساعت آینده برای استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود، طی این مدت در ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان نیز رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد.

و تا فردا جوی پایدار در بیشتر مناطق کشور حاکم است و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، کرج، اراک و اصفهان غبار محلی پدیده غالب خواهد بود.

اما در اواخر وقت فردا با ورود سامانه بارشی به شمال غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده در این مناطق دور از انتظار نیست.

این سامانه تا روز پنجشنبه فعالیت خود را به کل نوار غربی و دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران کشیده و بارندگی در این مناطق تشدید خواهد شد.

نفوذ جریانات شمالی به غرب سواحل دریای خزر نیز سبب بارش باران در گیلان و غرب مازندران می شود بارش در بیشتر این مناطق شدت دارد همچنین در خوزستان، شمال بوشهر و جزایر شمال خلیج فارس وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری جوی در بیشتر مناطق کشور تا اواخر وقت فردا

پایداری جوی در بیشتر مناطق کشور تا اواخر وقت فردا