مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-24پزشكي

ترکیب محرک رشد و تقویت کننده طیور تولید شد


محققان کشور ماده نوآورانه ترکیبی برای تقویت رشد طیور تولید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیماری های طیور هر ساله جان بسیاری از پرندگان را می گیرند و باعث تلف شدن بسیاری از پرندگان می شوند.

شرکت های مختلفی در زمینه تولید داروهای دام و طیور فعالیت می کنند که یکی از آن ها در پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی مستقر است که مدتی است پیشگیری و درمان بیماری ها را با استفاده از داروهای گیاهی آغاز کرده است.

دکتر مرتضی ابوعلی مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: این شرکت اخیرا برای نخستین بار در دنیا به ترکیبی نوآورانه دست یافته است که توانسته آن را به عنوان محرک رشد و تقویت کننده ایمنی طیور مورد استفاده قرار دهد.

وی دستیابی به این توانمندی را در شرایط کنونی که میانگین تلفات بین مرغ های گوشتی در کشور حدود 10 درصد است را بسیار مهم خواند و افزود: این ترکیب نوآورانه می تواند با ایجاد اثر هم افزایی تلفات مرغ های گوشتی را به میزان 3 درصد کاهش دهد.

این فعال فناور تاکید کرد: این ترکیب همچنین توانسته است آمونیاک سالن را تا حدی کاهش داده و کیفیت لاشه مورد استفاده طیور دامی را تا حد قابل توجهی بالا ببرد و از بوی آن تا حد زیادی بکاهد و زمان ماندگاری لاشه را افزایش دهد و پخت آن را بهتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب محرک رشد و تقویت کننده طیور تولید شد

ترکیب محرک رشد و تقویت کننده طیور تولید شد