مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-24اقتصادي

کاهش چشمگیر مصرف گوشت و برنج بین 70 درصد خانوارهای بیکارشده


نتایج یک نظرسنجی اخیر مؤسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی در حوزه بیمه بیکاری نشان داد که 62 درصد از متقاضیان دریافت مقرری بیمه بیکاری، در طول ماه های گذشته مجددا مشغول به کار شدند و 38 درصد متقاضیان نیز همچنان بیکار هستند.

- نتایج یک نظرسنجی درباره بیمه بیکاری در شرایط شیوع کرونا نشان داد کاهش چشمگیر مصرف گوشت و برنج بین 70 درصد خانوارهای بیکارشده نتایج یک نظرسنجی اخیر مؤسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی در حوزه بیمه بیکاری نشان داد که 62 درصد از متقاضیان دریافت مقرری بیمه بیکاری، در طول ماه های گذشته مجددا مشغول به کار شدند و 38 درصد متقاضیان نیز همچنان بیکار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی، در ادامه انجام پژوهش های نظرسنجی و افکارسنجی در حوزه رفاه و تأمین اجتماعی در سال جاری درباره مسائل مهم حوزه رفاه و سیاستگذاری اجتماعی، دونظرسنجی مختلف را درباره موضوع بیمه بیکاری در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور به پایان برد.

این نظرسنجی ها با هدف کلی به دست آوردن تصویری دقیق تر از وضعیت متقاضیان دریافت بیمه بیکاری در شرایط شیوع ویروس کرونا و میزان رضایت آنان از خدمات ارائه شده در حوزه بیمه بیکاری و فرآیندهای مرتبط با آن در دو فاز جداگانه، در شهریور و مهرماه 1396 در سطح تمامی استان های کشور صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر مصرف گوشت و برنج بین 70 درصد خانوارهای بیکارشده

کاهش چشمگیر مصرف گوشت و برنج بین 70 درصد خانوارهای بیکارشده