مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:552020-11-24سياسي

تلاش مخلصانه برای مقابله با کرونا بار دیگر فداکاری بسیج را نمایان کرد


رییس هیأت اندیشه ورز بسیج مداحان استان قم با اشاره به خدمات بسیجیان از ابتدای شیوع بیماری کرونا گفت: ایثارگری بسیجیان در عرصه های مختلف بار دیگر اوج تلاش و فداکاری بسیج را به نمایش گذاشت و نشان داد نیروی بسیجی همیشه در خط مقدم است.

- عباس حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: به لطف پروردگار بسیج از روزی که توسط امام خمینی(ره) بنا شد تا امروز پرورش فعال داشته و در بخش های مختلف ثمراتی به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی با خنثی سازی فتنه 88 به خوبی نمایانگر تأثیر فعالیت مداحان و هیأت های مذهبی بر اقشار مختلف جامعه بود افزود: این تأثیرگذاری قابل توجه بسیج مداحان، مسؤولیت این قشر را نیز در ابعاد مختلف سنگین تر می کند.

رییس هیأت اندیشه ورز بسیج مداحان استان قم اضافه کرد: مهم ترین وظیفه هر بسیجی در هر جایگاهی حفظ اخلاص در عمل است و به طور تمام و کمال باید مؤدب به آداب اسلامی باشد.

حیدرزاده بیان کرد: بسیجی یعنی شخص فداکار و با اخلاص در همه زمینه ها و بسیج مجموعه ای از اخلاص و فداکاری است.

وی تصریح کرد: فقط کسانی که در پایگاه های بسیج فعالیت و رفت و آمد دارند بسیجی محسوب نمی شوند بلکه هر فردی که مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام باشد یک بسیجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مخلصانه برای مقابله با کرونا بار دیگر فداکاری بسیج را نمایان کرد

تلاش مخلصانه برای مقابله با کرونا بار دیگر فداکاری بسیج را نمایان کرد