مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:202020-11-24فرهنگي

شهره سلطانی: ناچاریم برای کسب درآمد، کار کنیم


شهره سلطانی که بعد از محدودیت های کرونایی در فیلم «طبقه یک و نیم» بازی خواهد کرد، درباره انجام کار هنری در دوران کرونا می گوید: امثال ما باید کار کنیم تا درآمد داشته باشیم.

- شهره سلطانی که بعد از محدودیت های کرونایی در فیلم طبقه یک و نیم بازی خواهد کرد، درباره انجام کار هنری در دوران کرونا می گوید: امثال ما باید کار کنیم تا درآمد داشته باشیم.

این بازیگر که پیش تر دچار کرونا شده است، در گفتگو با ایسنا ادامه می دهد: هیچ کس بدش نمی آید در این شرایط خطرناک در خانه بماند و سلامت خود را از بیماری و و ویروس حفظ کند ولی ما ناگزیر به کار کردن هستیم.

سلطانی که سال هاست در عرصه تئاتر فعالیت می کند، ادامه می دهد: از روز ازل به ما گفته اند باید در هر شرایطی، سلامت خود را حفظ کنید.

بازیگران تئاتر در موقعیت های بسیار دشواری روی صحنه رفته اند؛ زمانی که عزیزی را به خاک سپرده اند، بیمار بوده اند یا به هر دلیلی شرایط سختی داشته اند زیرا در تئاتر اصل این است که بازیگر فقط وقتی مرده باشد، می تواند روی صحنه نرود و ما با این فرهنگ بزرگ شده ایم.

او اضافه می کند: حالا هم وقتی اجازه تولید پروژه های هنری را بدهند، ما نیز برای گذران زندگی، کار خواهیم کرد ولی امیدوارم همه مردم سلامت باشند چراکه کرونا بیماری وحشتناکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهره سلطانی: ناچاریم برای کسب درآمد، کار کنیم

شهره سلطانی: ناچاریم برای کسب درآمد، کار کنیم