مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-24پزشكي

کرکره های نیمه باز


از ابتدای آذرماه به دلیل شیوع روزافزون ویروس کرونا و برای جلوگیری از روند صعودی این بیماری، با تصمیم ستاد ملی کرونا، تعطیلی دو هفته ای بر سراسر کشور حاکم شد که تمام مشاغل به جز گروه یک مشمول این تعطیلی شدند.

- هرچند بیماری کرونا موجب شده که کسب و کارهای بسیاری با سختی مواجه شوند اما در این وضعیت آنچه بیش از همه مهم به نظر می رسد، توجه به سلامت مردم است، بنابراین از آن ها انتظار می رود که نهایت همکاری را با مصوبات ستاد ملی کرونا داشته باشند.

با وجود همکاری خوب کسبه شهر مشهد برای تعطیلی و گذشتن از مال و اموال خود اما همچنان افرادی هستند که با وجود تعطیلی تمام واحدهای صنفی به حرمت بهداشت و سلامت مردم، توجهی به محدودیت ها ندارند.

اگر کسبه با وجود سختی فراوان، محدودیت های ستاد ملی کرونا در این دو هفته را رعایت کنند، دیگر نیازی به تمدید تعطیلی نیست اما اگر مغازه داری مشاهده کند که همکار خود همچنان به فعالیت مشغول است، تحریک شده و او نیز اقدام به بازگشایی مغازه خود می کند.

پس از آغاز محدودیت های سراسری در کشور، بازرسان اتاق اصناف، اماکن و علوم پزشکی مشهد بازدیدهای خود از سراسر شهر را شروع کردند تا با افرادی که به محدودیت های ایجاد شده توجهی نداشتند، برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرکره های نیمه باز

کرکره های نیمه باز