مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 20:002020-11-23سياسي

سفیر ایران با وزیر کشاورزی یمن دیدار کرد


سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعاء در دیدار با وزیر کشاورزی و آبیاری یمن بر توسعه همکاری ها دو کشور در زمینه کشاورزی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعاء، امروز (دوشنبه)، با عبدالملک الثور وزیر کشاورزی و آبیاری یمن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی یمن سبأ ، در این دیدار، وزیر کشاورزی یمن با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با همکاری های دو طرف در زمینه کشاورزی و راه های توسعه آن رایزنی کرده است.

طبق این گزارش، عبدالملک الثور بر استفاده از تجربیات ایران در زمینه کشاورزی بویژه در زمینه پژوهش ها، ماشین آلات زراعی و مقابله با بیابان زایی تأکید کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است که الثور همچنین بر اهمیت هماهنگی میان دو کشور به منظور آمادسازی یک پروتکل همکاری در زمینه کشاورزی، تربیت مهندسان کشاورزی در مقطع تحصیلات تکمیلی تأکید کرده است.

در مقابل، سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن پافشاری بر همکاری تهران و صنعاء، بر توانمندی ایران در تولید بذر گیاهان و افزایش بهره وری آن تأکید کرد و گفت این مسئله باعث شده است ایران بر تحریم های اقتصادی در این حوزه فائق آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران با وزیر کشاورزی یمن دیدار کرد

سفیر ایران با وزیر کشاورزی یمن دیدار کرد