مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 16:402020-11-23فرهنگي

«کیش» میزبان دومین آیین سپاس از تهیه کنندگان سینمای ایران


دومین آیین سپاس از چهره های ماندگار، مؤثر و موفق در حوزه تهیه کنندگی فیلم و سینما، در جزیره کیش برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو لزوم در خانه ماندن مردم برای کاهش سرایت کووید 19 گفت: در چنین شرایطی، هنرمندان کشور با رعایت نکات ایمنی و ضوابط سعی در سرگرم نمودن مخاطبان دارند و این اقدام، شایسته تقدیر و ارج گذاری است.

وی افزود: استفاده از فضای مفرح و با نشاط کیش به عنوان گوشه ای از ایران عزیز و نمایش ظرفیت های فراوان در این منطقه، موجب توجه بیشتر به توسعه کشور و افزایش رونق اقتصادی می گردد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین پیشنهاد کرد در دومین آیین سپاس از تهیه کنندگان سینمای ایران، با رویکرد گسترش صلح و همبستگی جهانی و تعامل فرهنگی ملت ها، چهره یا چهره هایی مطرح و تأثیرگذار در تولیدات سینمای جهان هم مورد تقدیر و توجه قرار گیرند.

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه از آمادگی سازمان برای همکاری در اجرای طرح ها و پروژه های زیرساختی در حوزه فیلم و سینما نظیر شهرک سینمایی، استودیو فیلم سازی و سایر امکانات مرتبط با محوریت بخش خصوصی خبر داد.

سید ضیا هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران گفت: سال گذشته، آیین سپاس از تهیه کنندگان سینمای ایران برای نخستین بار در تهران برگزار شد و مورد استقبال زیادی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کیش» میزبان دومین آیین سپاس از تهیه کنندگان سینمای ایران

«کیش» میزبان دومین آیین سپاس از تهیه کنندگان سینمای ایران