مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:452020-11-23سياسي

مراکز فرهنگی-مذهبی شهر جدید هشتگردتوسعه می یابد


یکی از موضوعاتی که در شهرجدید هشتگرد لازم است بیشتر مورد توجه قرار گیرد، مبحث موضوعات فرهنگی است که اگردر این برهه زمانی به آن توجه ویژه نشود و برنامه ریزی صورت نگیرد در آینده نچندان دور با مشکل مواجه خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت الاسلام و المسلمین مجید صفدری، امام جمعه شهر جدید هشتگرد، در نشستی که با حضور مجموعه شرکت عمران شهر جدید هشتگرد صورت گرفت، گفت: باید در مورد مسائل فرهنگی، اجتماعی و مذهبی شهرجدیدهشتگرد اهتمام ویژه ای داشت و باید مساجد بیشتر مورد توجه قرار بگیرد چرا که محوری ترین مکان برای تقویت مذهب، مساجد هستند و باید ساخت مساجد را در گوشه گوشه ی شهر در دستور کار قرار دهیم.

امام جمعه شهرجدید هشتگرد از مجموعه شرکت عمران به عنوان مهم ترین و تاثیرگذارترین دستگاه به دلیل اقدامات ارزشمندی که در خصوص ساخت مسجد و توجه به مسائل فرهنگی انجام داده است ، تقدیر کرد و افزود: امیدواریم با درایت و حمایت به موضوع فرهنگ توجه بیشتری شود تا شاهد اتفاقات خوب در این شهر جدید  باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین صفدری با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و باید با تعامل، همکاری و درک متقابل به مردم خدمت رسانی بهتر نماییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز فرهنگی-مذهبی شهر جدید هشتگردتوسعه می یابد

مراکز فرهنگی-مذهبی شهر جدید هشتگردتوسعه می یابد