مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:452020-11-23اجتماعي

تدوین شناسنامه مدیریت بحران شهرستان رودسر


فرماندار رودسر، با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات بحران های گذشته به ویژه سیل و برف، گفت: باید شناسنامه مدیریت بحران داشته باشیم و از تجربیات و خسارات و ضعف ها و قوت ها برای رفع بحران های پیش رو استفاده کنیم.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر، با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات بحران های گذشته به ویژه سیل و برف، گفت: باید شناسنامه مدیریت بحران داشته باشیم و از تجربیات و خسارات و ضعف ها و قوت ها برای رفع بحران های پیش رو استفاده کنیم.

محمدمهدی مظفری در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان رودسر، رفع به موقع مشکلات مردم در جریان حوادث و بحران ها را نیازمند یک مدیریت واحد دانست و اظهار کرد: هر کجا توفیق حاصل شده، یک راهبری و هم افزایی را شاهد بودیم.

وی با اشاره به نقش فرمانداری در هماهنگی ادارات شهرستان، افزود: باید برای مواجه شدن با بحران های پیش بینی شده و غیر قابل پیش بینی آمادگی داشته باشیم و بهترین تصمیم گیری را برای رفع مشکلات مردم به کار بگیریم.

فرماندار شهرستان رودسر، با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات بحران های گذشته به ویژه سیل و برف، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برف اخیر مشکلات عمده ای در حوزه برق داشتیم که بعد از یک هفته تلاش شبانه روزی برطرف شد لذا باید از هم اکنون اولویت های ادارات را در بحران ها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین شناسنامه مدیریت بحران شهرستان رودسر

تدوین شناسنامه مدیریت بحران شهرستان رودسر