مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-23بين الملل

جهاد اسلامی: استقبال ریاض از نتانیاهو خیانت به قدس و مکه است


جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن میزبانی عربستان سعودی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی، درباره مقدمه چینی برای تجاوز گسترده علیه ملت فلسطین هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه ای میزبانی عربستان سعودی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

جهاد اسلامی همچنین هشدار داد که سفر نتانیاهو به ریاض مقدمه ای برای تجاوز گسترده علیه ملت فلسطین، امت اسلامی و اماکن مقدس باشد.

طبق گزارش شبکه فلسطین الیوم ، جهاد اسلامی در بیانیه خود آورده است که سفر نتانیاهو به عربستان سعودی یک سقوط سیاسی و خیانت به قدس، مکه، مدینه منوره و مسجدالاقصی است.

در این بیانیه همچنین آمده است که انجام چنین سفری به کشوری که ادعای مسئولیت اماکن مهم و مقدس امت اسلامی را دارد، رژیم اشغالگر اسراییل را به استمرار سیاست تجاوزکارانه و پلید خود در سرزمین مقدس فلسطین ترغیب می کند .

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه فاش کردند که نتانیاهو روز یکشنبه(دیروز) در سفری به عربستان سعودی با مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا و محمد بن سلمان ولی عهد سعودی دیدار کرده است.

انتهای پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: استقبال ریاض از نتانیاهو خیانت به قدس و مکه است

جهاد اسلامی: استقبال ریاض از نتانیاهو خیانت به قدس و مکه است