مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-23اقتصادي

زرندی: نقدینگی موجود در جامعه را باید به سمت تولید هدایت کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید زرندی در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن اشاره به موفقیت های اخیر این شرکت در افزایش تولید و عرضه محصولات به بازار گفت: - معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری در توسعه صنعت خودرو از طریق روش های نوین تامین مالی گفت: از اقدامات توسعه ای در صنعت خودرو حمایت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید زرندی در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن اشاره به موفقیت های اخیر این شرکت در افزایش تولید و عرضه محصولات به بازار گفت: صنعت خودروسازی حاصل سیاست گذاری های دوره های مختلف در گذشته است که آثار مثبت و منفی آن قابل مشاهده است.

وی افزود: سرمایه گذاری در توسعه صنعت خودرو دغدغه جدی است اگر اقدامی در این زمینه صورت نگیرد، شکاف فناوری در این حوزه، روز به روز با شرکت های بزرگ جهانی بیشتر می شود.

زرندی با بیان این که همه توقع دارند که خودروسازان کشور مشابه خودروسازان بزرگ جهان، خدمات ارایه کنند تاکید کرد: باید دید آیا شرایط تولید ما در کشور نیز مشابه و مساوی خودروسازان بزرگ جهانی است؟وی تصریح کرد: تصمیم گیری و کار در شرایط فعلی سخت تر از هر زمان دیگری است و باید ابتکار عمل هایی در پیش گرفت که شرایط به خوبی مدیریت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زرندی: نقدینگی موجود در جامعه را باید به سمت تولید هدایت کنیم

زرندی: نقدینگی موجود در جامعه را باید به سمت تولید هدایت کنیم