مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-23پزشكي

خدمات مورد نیاز سالمندان باید به شکل الکترونیکی ارائه شود


استاندار زنجان، با بیان اینکه باید خدمات مورد نیاز سالمندان به شکل الکترونیکی ارائه شود، گفت: در ایام کرونا، سالمندان نباید در بیرون از خانه تردد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان درمحل استانداری زنجان، گفت: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان 70 درصد سالمندان زنجانی دارای پی سی آر مثبت کرونایی در بیمارستان های استان بستری شدند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه مدیران دستگاه های متولی امر باید بیش از گذشته به موضوع سالمندان در شرایط کرونایی وارد شوند، افزود: براساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان تعداد بیماران سرپایی سالمند نیز روند افزایشی دارد.

حقیقی تاکید کرد: هر چند در این بخش اقداما ت درمانی لازم به بهبود وضعیت منتهی می شود اما در بخش بستری محک بسیار بزرگی است که چرا که گروه عمده هدف را این قشر تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه بسیاری از سالمندان به ویژه افراد بالای 70 سالِ هدف این طرح به دلیل بیماری داروهای گرانقیمت را مصرف می کنند، اضافه کرد: بر این اساس طی جلسه مدیران تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و معاون سیاسی راهکار و سازو کارهای لازم برای تسهیل در دریافت داروهای مورد نیاز را در مدت 24 ساعت برگزار تا در شورای تامین مصوب و سپس اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مورد نیاز سالمندان باید به شکل الکترونیکی ارائه شود

خدمات مورد نیاز سالمندان باید به شکل الکترونیکی ارائه شود