مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:452020-11-23سياسي

ضرورت تشکیل اطلاعات جامع سالمندان زنجانی


باید بر اساس گروه سنی، اطلاعات سالمندان زنجانی اعم از سالمندان دارای بیماری زمینه ای، سالمندان تنها، سالمندان صاحب دار و غیره شناسایی و جمع آوری شود.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: باید بر اساس گروه سنی، اطلاعات سالمندان زنجانی اعم از سالمندان دارای بیماری زمینه ای، سالمندان تنها، سالمندان صاحب دار و غیره شناسایی و جمع آوری شود.

فتح الله حقیقی ظهر امروز (3 آذرماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه 70 درصد افراد سالمند ما از لحاظ آزمایشگاهی تست PCR مثبت بوده و در بیمارستان های استان بستری شده اند، اظهار کرد: در آمار سرپایی کرونا وضعیت ابتلای سالمندان به بیماری کرونا بالا است که نیازمند انجام اقدامات مورد نیاز در این زمینه است.

وی با بیان اینکه مسئولیت مدیریت و ساماندهی سالمندان استان با دستگاه های ذی ربط اعم از اداره کل بهزیستی استان، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صندوق بازنشستگی استان و غیره است، افزود: باید اطلاعات جامع گروه های سنی سالمندان در یک سایت اینترنتی متصل به سایت استانداری زنجان جمع آوری شده و خدمات مورد نیاز به این افراد توسط این درگاه الکترونیکی ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل اطلاعات جامع سالمندان زنجانی

ضرورت تشکیل اطلاعات جامع سالمندان زنجانی