مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-23سياسي

تصویب 20 ماده از طرح حمایت از مالکیت صنعتی در کمیسیون حقوقی


سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از تصویب 20 ماده از طرح حمایت از مالکیت صنعتی در این جلسه خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تشریح بررسی های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از تصویب 20 ماده از طرح حمایت از مالکیت صنعتی در این جلسه خبر داد.

حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا در خصوص نشست امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس به بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی پرداخته شد، 20 ماده از 154 ماده این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: این طرح و مواد آن موضوع اختراع اثر، چگونگی ثبت اختراع، تعریف موضوع اختراع، مرجع ثبت کننده و رسیدگی کننده به آثار اختراع شده را مورد اشاره قرار می دهد.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در کمیته تخصصی کمیسیون نیز موضوع چک تضمینی مورد بحث واقع شد، بر اساس اصلاحات مقرر شد این چک ها پشت نویسی نداشته باشد مگر در رابطه با وکالت، همچنین حکم جعل این چک ها مشخص شد، باید بر روی چک نوشته شود که چک به نام چه شخصی با چه شماره حسابی منتقل شود، چک نقد نمی شود بلکه به حساب شخص منتقل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 20 ماده از طرح حمایت از مالکیت صنعتی در کمیسیون حقوقی

تصویب 20 ماده از طرح حمایت از مالکیت صنعتی در کمیسیون حقوقی