مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:052020-11-23سياسي

127 نقطه آسیب خیز در استان تهران شناسایی شده است


پانزدهمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تهران با محوریت بررسی مسائل و مشکلات مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهرستان های جنوب شرق استان تهران به ریاست شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و با حضور سرهنگ محسنی .

- ایسنا/تهران پانزدهمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تهران با محوریت بررسی مسائل و مشکلات مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهرستان های جنوب شرق استان تهران به ریاست شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری و با حضور سرهنگ محسنی معاون اجتماعی قرارگاه ثارالله، خطیبی فرماندار قرچک، فرمانداران ورامین، پاکدشت و پیشوا و برخی مسئولان در محل فرمانداری قرچک برگزار شد.

حسن بیگی در این جلسه که به میزبانی قرچک گفت: دو ماه پیش اجرای طرحی با سپاه پاسداران مبنی بر شناسایی نقاط آسیب خیز و بحران زا آغاز شد تا در تمامی شهرستان های استان تهران با کمک فرمانداران و با نظر شورای تأمین هر شهرستان اقدامات خوبی در حوزه های مختلف صورت گیرد.

وی ادامه داد: در قرچک 5 منطقه، ورامین 6، پاکدشت 6 و در پیشوا 7 منطقه شناسایی شده تا طرح های پایلوت در حوزه های مختلف در آنها به اجرا در آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

127 نقطه آسیب خیز در استان تهران شناسایی شده است

127 نقطه آسیب خیز در استان تهران شناسایی شده است