مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-23سياسي

جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها بررسی شد


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون مواد طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مورد بررسی قرار گرفت.

- ابوالفضل عمویی در گفتگو با خبرنگار مهر ، در تشریح جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: با وجود محدودیت های کرونایی، دو سوم اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه امروز حضور داشتند.

وی بیان کرد: در این جلسه طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مورد رسیدگی قرار گرفت و ما همچنان در حال بررسی مواد این طرح هستیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تاکنون 3 ماده از طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار گرفته و نظرات نمایندگان اتخاذ شده و اصلاحاتی روی مواد این طرح اعمال شده است.

عمویی اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس مسئولانی از وزارت امورخارجه، بانک مرکزی و مرکز پژوهش های مجلس حضور یافتند و نقطه نظرات خود را درباره طرح مذکور مطرح کردند.

وی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا هم تشکیل جلسه می دهد و ادامه بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در دستور کار این کمیسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها بررسی شد

جزییات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها بررسی شد