مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:052020-11-23بين الملل

وزیر خارجه الجزایر: نه در حرف بلکه عملا کنار سوریه می مانیم


وزیر خارجه الجزایر ضمن عرض تسلیت به مردم و دولت سوریه بابت درگذشت ولید معلم، وزیر خارجه فقید این کشور، بر حمایت الجزایر از سوریه تاکید کرد.

- وزیر خارجه الجزایر ضمن عرض تسلیت به مردم و دولت سوریه بابت درگذشت ولید معلم، وزیر خارجه فقید این کشور، بر حمایت الجزایر از سوریه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبری بوقادم، وزیر خارجه الجزایر در بازدید از سفارت سوریه در این کشور به شبکه خبری المیادین گفت: از دست دادن ولید معلم، دیپلمات با تجربه و خردمند تنها فقط فقدانی برای سوریه بلکه فقدانی برای جهان عرب و دستگاه دیپلماسی کشورهای عربی بود.

همچنین بوقادم با تاکید بر اینکه الجزایر در سخت ترین شرایط در کنار سوریه بوده، گفت: الجزایر نه فقط در حرف بلکه در عمل در کنار سوریه باقی خواهد ماند.

وزیر خارجه الجزایر درباره دخالت های خارجی نیز اظهار کرد: موضعگیری الجزایر قاطع و اصولی است و فقط مردم سوریه هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند.

بوقادم فوریه گذشته از تمامی کشورهای عربی خواسته بود برای بازگرداندن سوریه به جمع اتحادیه عرب تلاش کنند چرا که نبود سوریه در این اتحادیه زیان بزرگی برای آن و اعراب است.

دفتر نخست وزیری سوریه و وزارت خارجه این کشور درگذشت ولید معلم را اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه الجزایر: نه در حرف بلکه عملا کنار سوریه می مانیم

وزیر خارجه الجزایر: نه در حرف بلکه عملا کنار سوریه می مانیم