مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-23فناوري

بهره مندی 80 شهر از سامانه‎ های پایش و حفاظت از تجهیزات مخابراتی


گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با طراحی و ساخت سامانه های هوشمند برای پایش و بررسی لحظه ای معیارهای فیزیکی و شرایط محیطی تجهیزات مخابراتی توانستند این سامانه ها را در 80 شهر کشور برای پایش 300 هزار نقطه کمیت فیزیکی مستقر کنند.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های دانش بنیان با طراحی و ساخت سامانه های هوشمند برای پایش و بررسی لحظه ای معیارهای فیزیکی و شرایط محیطی تجهیزات مخابراتی توانستند این سامانه ها را در 80 شهر کشور برای پایش 300 هزار نقطه کمیت فیزیکی مستقر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی ایزدی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با اشاره به این که سامایش مجموعه ای از سخت افزار و نرم افزارهایی است که پایش و کنترل هوشمند را ممکن می کند، ادامه داد: تلاش کردیم با استفاده از تجربه هایی که در زمینه ساخت تجهیزات مانیتورینگ و کنترل و همچنین برنامه نویسی نرم افزار از سال های پیش در اختیار داشتیم، سامانه ای را طراحی و پیاده سازی کنیم که نیاز کشور را در زمینه سخت افزارها و نرم افزارهای پایش معیارهای فیزیکی و شرایط محیطی تأمین کند.

وی با اشاره به اهمیت کلیدی کنترل کیفی در تولید محصولات دارویی و نگهداری آنها گفت: برای کنترل کیفی باید معیارهای فیزیکی نظارت و کنترل مستمر صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 80 شهر از سامانه‎ های پایش و حفاظت از تجهیزات مخابراتی

بهره مندی 80 شهر از سامانه‎ های پایش و حفاظت از تجهیزات مخابراتی