مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:152020-11-23سياسي

امیرعبداللهیان: ایران با قدرت از سوریه در منطقه دفاع می کند


نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در سوریه با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.

- نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در سوریه با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گیر پترسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در سوریه با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل دیدار و گفت وگو کرد.

‏‎امیرعبداللهیان در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران از تلاش های سازمان ملل و اقداماتی که به حفظ تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و بازگشت امنیت پایدار به سوریه کمک نماید، استقبال می کند.

‏‎وی افزود: آنچه که حلقه مفقوده در شرایط امروز سوریه می باشد وجود بی اعتمادی است زیرا مثلا فردی که تا چند وقت پیش رهبر جریانی تروریستی بوده، سلاح حمل می کرده و اقدامات تروریستی انجام می داده است اکنون اصرار دارد که با پوشیدن کت و شلوار و زدن کراوات به عنوان طرف مذاکره دعوت شود.

‏‎امیرعبداللهیان گفت: متاسفانه برخی گروه های خطرناک تروریستی تلاش می کنند با تغییر نام از لیست سیاه تروریستی سازمان ملل متحد خارج شوند لذا اتخاذ رویکرد بی طرفانه سازمان ملل متحد و عدم مشاهده استانداردهای دوگانه مورد توجه جدی جمهوری اسلامی ایران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: ایران با قدرت از سوریه در منطقه دفاع می کند

امیرعبداللهیان: ایران با قدرت از سوریه در منطقه دفاع می کند