مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-23سياسي

تأکید رایزن فرهنگی کشورمان بر بازخوانی سیره نبوی در شبکه ماهواره‎ای لبنان


رایزن فرهنگی ایران در لبنان در گفت‎وگو با شبکه ماهواره ای «الایمان» بر ضرورت بازخوانی سیره نبوی با هدف مقابله با مدعیان اسلام دروغین تأکید کرد.

- رایزن فرهنگی ایران در لبنان در گفت‎وگو با شبکه ماهواره ای الایمان بر ضرورت بازخوانی سیره نبوی با هدف مقابله با مدعیان اسلام دروغین تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به دنبال برگزاری وبینار اخیر پیامبر رحمت(ص)، محور وحدت با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در لبنان، شبکه ماهواره ای الایمان و رادیو البشائر لبنان، گفت وگوی زنده‎ای را با عنوان جلوه های رحمت نبوی و ابعاد جهانی آن با عباس خامه یار، رایزن فرهنگی کشورمان در بیروت انجام دادند.

خامه یار در این گفت وگو اظهار کرد: با برگزاری نشست های مجازی در چنین شرایطی که دشمنان و نادانان در پی فتنه انگیزی میان پیروان ادیان الهی و اهانت به مقدسات ما هستند، لازم است که خود را با شرایط کنونی کرونایی سازگار و در فضای مجازی به بازشناسی شخصیت پیامبر گرامی اسلام(ص) بپردازیم.

رایزن فرهنگی کشورمان در ادامه افزود: خداوند در قرآن کریم رحمت را بر خود واجب گردانده و پیامبر گرامی اسلام تجلی این رحمت الهی بوده و هدف اصلی از بعثت ایشان نیز اتمام و گستراندن این رحمت به تمام جهانیان است، وما ارسلناک الاّ رحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رایزن فرهنگی کشورمان بر بازخوانی سیره نبوی در شبکه ماهواره‎ای لبنان

تأکید رایزن فرهنگی کشورمان بر بازخوانی سیره نبوی در شبکه ماهواره‎ای لبنان