مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-22سياسي

زنجان پایلوت طرح ملی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، از انتخاب این استان به عنوان پایلوت طرح ملی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، از انتخاب این استان به عنوان پایلوت طرح ملی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای خبر داد.

محمدرضا انصاری ظهر امروز (2 آذرماه) در جلسه کمیته مهارت شهرستان خرم دره، اظهار کرد: با توجه به رسالت و اهداف سازمان در پیشبرد مهارت آموزی و توانمندسازی اقشار جامعه، جلسات کمیته مهارت آموزی با محوریت توسعه و ترویج مهارت آموزی با استفاده از ظرفیت های دستگاه های فعال در سطح استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در بحث مهارت آموزی مسائلی مانند نیازسنجی واقعی و اولویت بندی نیازهای آموزشی اشتغال زا، فعال کردن مراکز جوار دانشگاهی، استفاده از ظرفیت آموزشی همه دستگاه های اجرایی و برنامه ریزی آموزشی منسجم باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: تدوین آیین نامه اجرایی کمیته مهارت با توجه به نیاز بازار کار، اطلاع رسانی مناسب به عموم مردم در مورد مهارت آموزی و ارتقای سطح توانایی، برنامه ریزی برای استفاده از اوقات فراغت دانشجویان و دانش آموزان و گسترش فرهنگ مهارت آموزی در این اوقات، انعقاد و ارائه آموزش های مهارتی با استفاده از زمینه ها و طرح های مختلف مانند آموزش دولتی، خصوصی و مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان پایلوت طرح ملی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای

زنجان پایلوت طرح ملی سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای