مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-22فرهنگي

جشنواره فیلم «مقاومت» باید مفهوم مقاومت را اجتماعی تر کند


حسین انتظامی معتقد است، نهادینه کردن مفهوم اجتماعی مقاومت یکی از کارکردهای جشنواره فیلم «مقاومت» است و با اقداماتی که در این جشنواره انجام می شود، - حسین انتظامی معتقد است، نهادینه کردن مفهوم اجتماعی مقاومت یکی از کارکردهای جشنواره فیلم مقاومت است و با اقداماتی که در این جشنواره انجام می شود، مقاومت معنای گسترده تری پیدا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه عنوان یک بیماری فراگیر و همه گیر بسیاری از کشورها را با خود درگیر کرده است، شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با اختصاص بخش ویژه به موضوع مدافعان سلامت توانست حرکتی بدیع در حوزه فرهنگسازی آغاز کند و دفاع از سلامت اجتماعی را به عنوان یک جریان در سطح کشور مطرح کند.

رییس سازمان سینمایی ادامه داد: بی شک، نهادینه کردن مفهوم اجتماعی مقاومت یکی از کارکردهای جشنواره بین المللی فیلم مقاومت است و با اقداماتی که در این جشنواره انجام می شود، مقاومت معنای گسترده تری پیدا می کند.

می توان و باید ارتباط منطقی میان بسیاری از موضوعات اجتماعی در بخش های مختلف با مفهوم مقاومت ایجاد کرد.

انتظامی در پایان گفت: تواصی به حق و تواصی به صبر راه رهایی از شرایط کنونی و به ویژه مقابله با تحریم های ظالمانه ای است که کشور را در حوزه های مختلف با چالش های بسیاری روبرو کرده، این رویکرد را می توان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم «مقاومت» باید مفهوم مقاومت را اجتماعی تر کند

جشنواره فیلم «مقاومت» باید مفهوم مقاومت را اجتماعی تر کند