مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 06:452020-11-22سياسي

رفع کرونا همچون دفاع مقدس نیازمند بسیج عمومی و افزایش همدلی هاست


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رفع بیماری کرونا نیازمند یک بسیج عمومی و افزایش همدلی هاست، باید کینه و کدورت ها را کنار گذاشت، زیرا با این بلاها به خوبی باید درک کنیم که برای رفع آن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قروین در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از ابراز کرد: در بسیج مردمی و استفاده از مساجد و ائمه جمعه و جماعات و جوانان جهادگر و انقلابی اعلام آمادگی می کنیم و هر زمانی که نیازمند حضور بیشتر و حداکثری از این ظرفیت باشد ما در میدان حضور خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید، هرچه خوبی برای تو پیش آید بدان که این خوبی از سوی خداست و هرچه بدی برایت پیش آمد بدان عامل آن بلا خودت خواهی بود، ما نباید از این مسئله غفلت کنیم.

مثلا همه ما شاهد شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و یارانش بودیم کسانی که نقش خود را در واکنش به این حرکت شیطانی به خوبی ایفا کردند مستحق رحمت خدا هستند و اگر بلایی به آنها وارد شود امتحان الهی است و کسانی هم که در برابر این حرکت شیطانی سکوت کنند یا وظیفه خود را به جای نیاورند دچار بلا و مصیبت خواهند شد.

امام جمعه قزوین اذعان کرد: گاهی کوتاهی های ما در انجام رسالت و وظایف مان زمینه ایجاد بلا و مصیبت را ایجاد می کند، قرآن وقتی می گوید علت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع کرونا همچون دفاع مقدس نیازمند بسیج عمومی و افزایش همدلی هاست

رفع کرونا همچون دفاع مقدس نیازمند بسیج عمومی و افزایش همدلی هاست