مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 17:152020-11-21بين الملل

حماس، تصمیم آمریکا در خصوص شهرک های صهیونیست نشین را محکوم کرد


جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم آمریکا در خصوص اعلام محصولات تولید شده در شهرک های صهیونیست نشین اشغالی به عنوان «محصولات اسراییلی»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصمیم اخیر ایالات متحده آمریکا درباره شهرک های صهیونیست نشین واقع در کرانه باختری را در تضاد آشکار با قوانین بین الملل دانست.

جنبش حماس شنبه شب در واکنش به این تصمیم بیانیه ای صادر و آن را محکوم کرد و گفت : این تصمیم دشمنی خطرناکی بر ملت و نقض آشکار قوانین بین الملل و دادن چراغ سبز به دولت اشغالگر است تا اراضی باقیمانده فلسطین را [به قلمرو خود] ملحق و اشغال کند .

جنبش حماس در چرایی این گونه تصمیمات دولت ترامپ گفت: تصمیمات خطرناک و اقداماتی که این دولت به شکل سریع قبل از ترک کاخ سفید می گیرد و اتخاذ می کند، افراط گرایی و تمایل آن به تثبیت واقعیت هایی را نشان می دهد که غیر قابل برگشت است .

حماس از آمریکا خواست همه تصمیمات غیرقانونی و ناعادلانه ای که دولت ترامپ در راستای خدمت به صهیونیست ها و نقض حقوق فلسطینیان گرفته است، لغو کند.

خبرگزاری فرانسه پنجشنبه بعد از سفر وزیر خارجه آمریکا به کرانه باختری و جولان اشغالی که مورد اعتراض فلسطینیان و سوری ها قرار گرفت، گزارش داد که آمریکا به دنبال این است که محصولات و کالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس، تصمیم آمریکا در خصوص شهرک های صهیونیست نشین را محکوم کرد

حماس، تصمیم آمریکا در خصوص شهرک های صهیونیست نشین را محکوم کرد