مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 12:402020-11-21سياسي

سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به طور ویژه گرامی داشته می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در طول سال همه مناسبت ها با نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی مزین بود اما در سالگرد شهادت وی باید همه به صورت ویژه پای کار بیایند.

- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در طول سال همه مناسبت ها با نام و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی مزین بود اما در سالگرد شهادت وی باید همه به صورت ویژه پای کار بیایند.

حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح شنبه 1 آذرماه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم های پیش رو تا پایان سال که با حضور مسئولین شهرستان ورامین در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: در 13 آبان تمام شرایط و هماهنگی ها صورت گرفته بود، ولی ستاد ملی کرونا با انجام این مناسبت ملی مخالفت کرد و ما مطیع امر رهبری معظم در خصوص همکاری با این ستاد هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از نحوه اعلام ستاد کرونا به شدت گله مند هستیم، می طلبید در ایران اسلامی با توجه به اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص) مراسم میدانی 13 آبان انجام می شد، که جای بحث و تأمل دارد.

محمودی به مناسبت های پیش رو تا پایان سال اشاره داشت و افزود: یاد و خاطره سردار بزرگ جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و در طول سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به طور ویژه گرامی داشته می شود

سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی به طور ویژه گرامی داشته می شود