مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-21اجتماعي

تعطیلی دو هفته ای مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک


رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی سراسر کشور در استان هایی که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، - از شنبه 99/09/01 تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک در همه مراکز استان ها به مدت دو هفته تعطیل است.

وی افزود: تمامی مراکز استان ها در وضعیت قرمز بوده و مراکز تعویض پلاک در آنها تعطیل هستند، اما در شهرهایی که در وضعیت نارنجی، زرد و سفید قرار دارند مراکز شماره گذاری فعال هستند.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص فعالیت مراکز شماره گذاری در استان تهران اعلام کرد: استان تهران در این موضوع به صورت یکپارچه دیده شده و با توجه به وضعیت قرمز، تمام مراکز تعویض پلاک در استان تهران به مدت دو هفته تعطیل است.

سرهنگ محمدی در پاسخ دیگر پرسشی در خصوص وضعیت اعتبار وکالتنامه های خرید و فروش خودرو که در مدت این دو هفته منقضی می شوند، گفت: پلیس پیگیر وکالتنامه های منقضی از مبادی ذی ربط است تا این وکالتنامه ها به مدت روزهای تعطیل، تمدید شوند.

وی با اعلام این مطلب که پلیس موافق خرید و فروش وکالتنامه ای خودرو به دلیل بروز مشکلات احتمالی نیست، خاطرنشان کرد: اگر خریدار و فروشنده به صورت وکالتی می خواهند خودرو را معامله کنند، به این نکته توجه داشته باشند که با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی دو هفته ای مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک

تعطیلی دو هفته ای مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک