مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 12:202020-11-21پزشكي

جلوگیری از سیر صعودی کرونا در گلستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی از دو هفته قبل، گفت: اعمال این محدودیت ها باعث شد که جلوی سیر صعودی کرونا در استان گرفته شود به طوری که ظرف یک هفته گذشته تعداد بیماران کرونایی در استان تقریبا ثابت مانده است.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی از دو هفته قبل، گفت: اعمال این محدودیت ها باعث شد که جلوی سیر صعودی کرونا در استان گرفته شود به طوری که ظرف یک هفته گذشته تعداد بیماران کرونایی در استان تقریبا ثابت مانده است.

امیدواریم با ادامه رعایت پروتکل ها ظرف دو هفته آینده، به سمت سیر نزولی پیش برویم.

عبدالرضا فاضل ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا گلستان اظهار کرد: در حال حاضر 499 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری اند که از این تعداد 100 نفر در بخش آی سی یو بستری و 53 نفر وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرهای گرگان، آق قلا، بندر ترکمن و کلاله در وضعیت قرمز، شهرستان رامیان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان ها در وضعیت نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به جلوی سیر افزایشی شیوع کرونا در استان گرفته شد، تصریح کرد: یک ماه قبل حدود 190 بیمار در بیمارستان های داشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از سیر صعودی کرونا در گلستان

جلوگیری از سیر صعودی کرونا در گلستان