مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 08:102020-11-21اقتصادي

امضای تفاهم نامه با اداره کل اوقاف جهت تأمین زمین های طرح اقدام ملی مسکن


مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به همکاری همه دستگاه ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گفت: امضای تفاهم نامه با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان جهت تأمین زمین های این طرح در دستور کار قرار دارد.

- حسینعلی مقصودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به همکاری همه دستگاه ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گفت: امضای تفاهم نامه با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان جهت تأمین زمین های این طرح در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراحل تشکیل پرونده و تکمیل مدارک فاز دوم و سوم طرح اقدام ملی مسکن به پست مرکزی و دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان سپرده شده است.

وی اضافه کرد: با همکاری دفاتر، بطور قطع روند کار با سرعت بهتری پیش خواهد رفت و لازم است متقاضیان ثبت نام مراحل دوم و سوم(اسفندماه 1398 و فروردین ماه 1399)، برای تشکیل پرونده تا پایان آذرماه به دفاتر معرفی شده در استان مراجعه کنند.

مقصودی در ادامه بر آمادگی این اداره کل در اجرای تفاهم نامه با سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید و عنوان کرد: لازم است جلسات کارشناسی بیشتری در شیوه اجرای توافق و قرارگیری اراضی اوقاف و امور خیریه در طرح اقدام ملی تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه با اداره کل اوقاف جهت تأمین زمین های طرح اقدام ملی مسکن

امضای تفاهم نامه با اداره کل اوقاف جهت تأمین زمین های طرح اقدام ملی مسکن