مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-21اجتماعي

کسب 28 رتبه کشوری در پویش «احلی من العسل» توسط دانش آموزان مازندرانی


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش آموزان مازندرانی موفق شدند 28 رتبه کشوری را در پویش احلی من العسل از آن خود کنند.

- کسب 28 رتبه کشوری در پویش احلی من العسل توسط دانش آموزان مازندرانی ایسنا/مازندران معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت: دانش آموزان مازندرانی موفق شدند 28 رتبه کشوری را در پویش احلی من العسل از آن خود کنند.

محمد شعبانی با بیان اینکه احلی من العسل یکی از ارزشی ترین برنامه های آموزش و پرورش در راستای تحکیم اعتقادات دینی در دانش آموزان است، افزود: برنامه امسال احلی من العسل بر دو محور کاروان رهپویان قاسم(ع) با بهره مندی از ظرفیت گروه های سرود دانش آموزی و پویش احلی من العسل به صورت مسابقات مجازی انجام شد.

وی با بیان اینکه این پویش از اول محرم تا 17مهرماه مصادف با اربعین حسینی برگزار شد، تصریح کرد: دانش آموزان آثار خود را در رشته هایی از جمله عکس هر خانه یک هیئت با موضوع فضاسازی خانه و درب منازل با حال و هوای محرم، مداحی نوغلامان مانند مداحی تصویری با موضوع حضرت قاسم(ع) یا سپهبد شهید قاسم سلیمانی حداکثر به مدت سه دقیقه، ساخت نماهنگ با استفاده از تصاویر آرشیوی هیئت های مذهبی نوجوانان با زیر صدای سرودها و نوحه های مرتبط با حضرت قاسم(س)، تدوین پادکست، تهیه و تدوین محتوای صوتی در قالب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 28 رتبه کشوری در پویش «احلی من العسل» توسط دانش آموزان مازندرانی

کسب 28 رتبه کشوری در پویش «احلی من العسل» توسط دانش آموزان مازندرانی