مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-21اجتماعي

همدان تا فردا بارانی است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی که از اواخر هفته گذشته وارد استان شده بود، فردا شب از همدان خارج می شود.

- محمدحسن باقری شکیب در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه بارشی قوی، امروز و امشب هم در استان فعال خواهد بود اما از ظهر فردا این سامانه از همدان خارج می شود و تا پنج شنبه دیگر بارشی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه از روز پنج شنبه یک سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد که جزییات آن را طی روزهای آینده اعلام خواهیم کرد، یادآور شد: طی 24 ساعت آینده، بارش شدید باران همراه با رعد و برق در اکثر نقاط استان و احتمال بارش برف در ارتفاعات را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته ایستگاه هواشناسی دانشگاه بوعلی سینا با ثبت 34میلیمتر بارش بیشترین میزان بارش را در استان همدان ثبت کرده است.

وی در رابطه با وضعیت دمای استان توضیح داد: تغییرات دمای محسوس آنچنانی در این هفته نخواهیم داشت، با توجه به بارش های صورت گرفته دمای حداقلی بالا رفته است اما پس از خروج سامانه بارشی از استان، دمای هوا در روزهای آینده به منفی 2 و3 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

باقری شکیب در رابطه با تغییرات دما طی 24 ساعت گذشته، مطرح کرد: دو شهرستان اسدآباد و فامنین با 8 درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان تا فردا بارانی است

همدان تا فردا بارانی است