مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 17:002020-11-20ورزشي

اولین رخداد جهانی پس از کرونا مشخص شد


به گفته پارسونز؛ بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو که با یک سال تاخیر در 2021 برگزار می شود یک جشن بزرگ از توانایی های بشری و ویترینی جهانی از مقاومت و نقطه آغازین پس از دوران کرونا خواهد بود.

- جی پلاس، اندرو پارسونز که به صورت ویدئویی و در فضای مجازی سخن می گفت، افزود: بازی های پارالمپیک 2020 فقط یک رویداد ورزشی جذاب نیست بلکه می تواند نقطه شروع جهان بهتری باشد، زیرا تغییر با ورزش شروع می شود و بازی های سال آینده پارالمپیک 2020 بستری برای قرار دادن معلولیت در قلب این تغییرات است تا به جهانیان نشان دهد که این فراگیری چقدر اهمیت دارد.

ایرنا نوشت: رییس کمیته بین المللی پارالمپیک با اشاره به جهان در شرایط شیوع کرونا و تأثیر بیشتر آن بر معلولان ادامه داد: در حالی که ویروس کووید-19 تقریبا بر زندگی همه مردم زمین تاثیر گذاشته است این تأثیرگذاری برای افراد معلول بیشتر بوده و وضعیت گروه های حاشیه نشین در دنیا را بدتر از گذشته کرده است.

وی ادامه داد: شیوع کرونا باعث افزایش سطح تبعیض و محرومیت در بسیاری از مناطق زمین شده است و در این شرایط جهان بیش ازهمیشه به همبستگی و فراگیری نیاز دارد و دیگر نباید استثنایی وجود داشته باشد.

پارسونزگفت: با مشخص شدن تعداد تماشاگران توکیو 2020، ما مصمم هستیم که از پارالمپیک برای تغییر نگرش، شکست موانع نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین رخداد جهانی پس از کرونا مشخص شد

اولین رخداد جهانی پس از کرونا مشخص شد