موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 16:552020-11-20بين الملل

ماکرون: روسیه و ترکیه، مردم آفریقا را علیه فرانسه تحریک می کنند


رییس جمهور فرانسه که هنوز با دید استعماری به کشورهای آفریقایی نگاه می کند؛ از نفوذ روسیه و ترکیه در قاره سیاه ابراز نگرانی کرد و مدعی شد که آنها به دنبال ترغیب احساسات ضدفرانسوی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از فرانس پرس، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه مدعی است روسیه و ترکیه به دنبال دامن زدن به احساسات ضدفرانسوی در آفریقا هستند و در تامین مالی رسانه هایی که علیه دولت پاریس برنامه تولید می کنند؛ دخیل هستند.

وی در این باره مدعی شد: مسکو و آنکارا به دنبال برانگیختن خشم پسا استعماری در میان مردم آفریقا هستند.

همچنین ماکرون، ترکیه را متهم کرد که عمداً افکار عمومی را درباره مواضع او در باب آزادی بیان، منحرف می کند.

این ادعای وی اشاره به جانبداری از کسانی دارد که با نادیده گرفتن احساسات جامعه مسلمانان جهان، تصاویری موهن از پیامبر اسلام (ص) را منتشر می کنند.

ماکرون در توجیه اسلام ستیزی خود مدعی شد: اظهارات من تحریف می شود! فرانسه سابقه طولانی در استعمار کشورهای قاره آفریقا دارد که شمار زیادی از جمعیت آن را مسلمانان تشکیل می دهند.

علاوه بر ترکیه، ایران و پاکستان، بسیاری ازکشورهای آفریقایی نظیر مالی و موریتانی نیز از اهانت های پاریس به مقدسات مسلمانان به خشم آمده اند و به نظر می آید که ماکرون نگران از دست دادن نفوذ خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: روسیه و ترکیه، مردم آفریقا را علیه فرانسه تحریک می کنند

ماکرون: روسیه و ترکیه، مردم آفریقا را علیه فرانسه تحریک می کنند