مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 آبان 1399 ساعت 09:102020-11-20سياسي

صدای «مقاومت» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی شنیدنی می شود


شبکه رادیویی «مقاومت» همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با رویکرد تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی می شود.

- شبکه رادیویی مقاومت همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با رویکرد تبیین مفهوم مقاومت در گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری (مدظله العالی) از مهم ترین اولویت های این شبکه رادیویی است.

مدیر شبکه رادیویی مقاومت خاطرنشان کرد: در این فصل از رادیو، مفاهیمی همچون تبیین شناختی مقاومت، مقاومت در گفتمان انقلاب اسلامی، توصیف دستاوردهای مقاومت، معرفی چهره های شاخص این حوزه، درنگی بر موضوع دشمن و دشمن شناسی و شناحت حوزه جغرافیایی مقاومت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

کوچک زاده ضمن تاکید بر پوشش 24 ساعته این رادیو در سراسر کشور تصریح کرد: این شبکه تلاش دارد تا با بررسی چیستی مفهوم مقاومت، ابعاد، زمینه ها، پیامد، چشم انداز مقاومت و ارائه مدل مفهومی آن در اندیشه امامین انقلاب به عنوان مؤلفه ای تعیین کننده در پیشرفت جامعه اسلامی، تبیین مفهوم بصیرت و دشمن شناسی در کنار معرفی زندگی و مشی مجاهدانه شهید سپهبد قاسم سلیمانی دلیر بی نظیر جریان مقاومت، را در این رسانه مورد بررسی جدی تر قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای «مقاومت» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی شنیدنی می شود

صدای «مقاومت» در سالگرد شهادت سردار سلیمانی شنیدنی می شود