مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 19:102020-11-19سياسي

5 درصد جمعیت کشور و 8 درصد فوتی های کرونا از آذربایجان شرقی هستند


استاندار آذربایجان شرقی با تشریح تمامی جزییات محدودیت های کرونایی که از اول آذرماه اعمال می شوند، گفت: پنج درصد جمعیت کشور و هشت درصد فوتی های کرونا از آذربایجان شرقی هستند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تشریح تمامی جزییات محدودیت های کرونایی که از اول آذرماه اعمال می شوند، گفت: پنج درصد جمعیت کشور و هشت درصد فوتی های کرونا از آذربایجان شرقی هستند.

محمد رضا پورمحمدی، پنجشنبه شب در گفت وگوی خبری با بیان اینکه لازم می دانیم به شهدای مدافع سلامت ادای احترام کرده و برای خانوادگان جانباختگان این بیماری، آرزوی صبر و بردباری و آروزی غفران برای جانباختگان بیماری کووید19 کنیم، گفت: وضعیت بیماری در کشور خوب نیست، وضعیت در آذربایجان شرقی هم نه بد است و نه خوب.

وی با اشاره به جایگاه این استان در کشور، اظهار کرد: در بین 31 استان کشور، پانزدهم هستیم، بخشی از این وضعیت به نحوه ی رعایت پروتکل های بهداشتی و بخشی دیگر به مدیریت بیماری ، سختار سنی و جنسیتی جمعیت و ساختار جغرافیایی برمی گردد، اما روند در مجموع، نگران کننده است.

وی از اخذ تست از 170 هزار نفر از ابتدای شیوع بیماری تا کنون خبر داد و گفت: تست 59000 نفر از این تعداد برابر با 35 درصد مثبت بود؛ طی 24 گذشته نتیجه ی تست 470 نفر از 1100 نفر مثبت بوده و این نشان می دهد روند شی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 درصد جمعیت کشور و 8 درصد فوتی های کرونا از آذربایجان شرقی هستند

5 درصد جمعیت کشور و 8 درصد فوتی های کرونا از آذربایجان شرقی هستند