مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-19سياسي

اجرای 680 طرح عمرانی روستایی توسط گروه های جهادی بسیج در یزد


فرمانده ارشد سپاه الغدیر با بیان این که برنامه هفته بسیج امسال به گونه ای تدوین شدند که بتوانیم کمک حال مسئولان استان و کشور باشیم، گفت: در حال حاضر 680 طرح عمرانی روستایی در دستور کار گروه های جهادی بسیج استان یزد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سردار رضا پورشمسی در نشست خبری هفته بسیج که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار شد، بسیج را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: پیشرو بودن در تمام عرصه های اساسی زندگی از جمله بارزترین ویژگی بسیج و تفکر بسیجی است.

وی حضور همیشگی در صحنه و کمک برای رفع چالش های مختلف کشور را از جمله مأموریت های بسیج در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: فرهنگ بسیج برگرفته از مبانی ناب ولایت فقیه است.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر گفت: نداشتن هیچ گونه میلی به غیر از خدا و حرکت در مسیر نصرت الهی رمز پیروزی بسیج در عرصه های مختلف است.

سردار پورشمسی در ادامه بزرگداشت هفته بسیج را از جمله اقدامات موثر برای ترویج تفکر بسیجی و نهادینه سازی این مهم بین اقشار مختلف جامعه دانست و بیان کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال با توجه به شرایط بحرانی آماده ارائه خدمات مختلف است.

انتهای پیام/ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 680 طرح عمرانی روستایی توسط گروه های جهادی بسیج در یزد

اجرای 680 طرح عمرانی روستایی توسط گروه های جهادی بسیج در یزد