مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-19ورزشي

کادر فنی تجربه بالایی دارد/ حرمت پیشکسوتان و جوانان حفظ شود


مدافع پیشین استقلال با بیان اینکه دیدار استقلال و فولاد جذاب خواهد شد، گفت: به نظر من کادر فنی استقلال نسبت به فولاد خوزستان از تجربه بیشتری برخوردار است.

- سعید لطفی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد دیدار روز جمعه استقلال برابر فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ برتر گفت: شرایط آبی پوشان خوب است آنها دیدار اول را با پیروزی به پایان رساندند، شاکله این تیم از فصل گذشته حفظ شده و در مورد کادر فنی هم باید بگویم فکری و دستیارانش تجربه بالایی دارند و با توجه به اینکه فکری سال ها در استقلال بازی کرده به خوبی از این تیم شناخت دارد.

وی ادامه داد: تجربه کادر فنی استقلال به مراتب بیشتر از کادر فنی فولاد است و این می تواند یک برگ برنده برای آبی پوشان باشد.

لطفی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات استقلال باز شد دست فکری برای انتخاب بازیکنان باز است و او می تواند روند رو به رشد تیمش را در دیدارهای بعدی ادامه دهد.

لطفی در مورد سایر تیم های حاضر در لیگ برتر گفت: پرسپولیس را تیم خوبی دیدم، یک تیم پرمهره و حضور یک مربی پخته و باتجربه که می تواند در تعیین قهرمانی تیم ها نقشی تاثیرگذار داشته باشد.

گل گهر سیرجان، تراکتورسازی تبریز، ذوب آهن اصفهان و حتی سپاهان همه تیم های خوبی هستند که به طور حتم می توانیم در آینده بازی های جذابی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر فنی تجربه بالایی دارد/ حرمت پیشکسوتان و جوانان حفظ شود

کادر فنی تجربه بالایی دارد/ حرمت پیشکسوتان و جوانان حفظ شود