مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-18پزشكي

میانگین سنی مبتلایان در دهاقان 46 سال رسیده


مدیر شبکه بهداشت و درمان دهاقان گفت: میانگین سنی مبتلایان در این شهرستان 46 سال است که نسبت به ماه های ابتدایی شیوع ویروس در کشور کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، حشمت الله ثالثی در جلسه ستاد کرونا ی این شهرستان با اشاره به جهش شدید ویروس در کشور، اظهار داشت: در صورتی که توصیه های بهداشتی را جدی نگیریم شرایط شهرستان دهاقان نیز بحرانی خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دهاقان با بیان این که شهرستان دهاقان هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار دارد،گفت: میانگین سنی مبتلایان در این شهرستان 46 سال است که نسبت به ماه های ابتدایی شیوع ویروس در کشور کاهش یافته است.

وی همچنین از رشد دو برابری آمار مبتلایان به این ویروس در آبان ماه نسبت به مهر خبر داد و افزود: با توجه به این که هنوز هیچ داروی قطعی برای این بیماری پیدا نشده است، مردم باید به صورت جدی موازین بهداشتی را رعایت کنند و همچنین در تجمعات شرکت نکنند.

ثالثی با بیان این که نظارت های بهداشتی با همکاری اصناف و سایر دستگاه ها به صورت مستمر انجام می شود، گفت: به واحد های صنفی که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند، اخطار داده می شود و در همین راستا در هفته گذشته 5 واحد صنفی به دلیل عدم توجه به موارد بهداشتی و اخطاریه ها  پلمب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین سنی مبتلایان در دهاقان 46 سال رسیده

میانگین سنی مبتلایان در دهاقان 46 سال رسیده