مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-18اقتصادي

30 درصد ترددها در راه های سیستان وبلوچستان با سرعت غیرمجاز ثبت شد


مدیرکل راهداری سیستان وبلوچستان گفت: از مجموع 24 میلیون و 364 هزار و 595 تردد ثبت شده در مسیرهای این استان از ابتدای سالجاری تاکنون 30 آن با سرعت غیرمجاز انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: از مجموع 24 میلیون و 364 هزار و 595 تردد ثبت شده در مسیرهای این استان از ابتدای سالجاری تا کنون هشت هزار و 849 هزار و 699 تردد معادل 30 آن با سرعت غیرمجاز انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان افزود: بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده این مدت در مسیرهای ارتباطی خاش – سراوان ، میرجاوه – زاهدان و خاش - زاهدان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سرعت غیرمجاز عامل اصلی بروز سوانح رانندگی به شمار می رود، گفت: سرعت زیاد در مسیرهای ارتباطی سبب شده در هفت ماهه نخست سالجاری این استان با 213 فقره، رتبه 12 کشوری را از لحاظ درصد تعداد تصادفات فوتی در بین 31 استان به خود اختصاص دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان وبلوچستان بیان کرد: همچنین سرعت غیرمجاز در راه های این استان سبب شده در این مدت واژگونی و برخورد رخ به رخ بیشترین علل بروز سوانح رانندگی را تشکیل دهند که عمدتاً این گونه تصادفات متأسفانه به دلیل شدت ضربات وارده منجر به فوت سرنشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد ترددها در راه های سیستان وبلوچستان با سرعت غیرمجاز ثبت شد

30 درصد ترددها در راه های سیستان وبلوچستان با سرعت غیرمجاز ثبت شد