مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 06:452020-11-16فرهنگي

بازیگری را بیش از اجرا دوست دارم/ در انتظار فصل چهارم «از سرنوشت»


بازیگر نقش «نغمه» در سریال «از سرنوشت» با اشاره به دوری هفت ساله اش از عرصه اجرای تلویزیونی تأکید کرد که بازیگری را به اجرا ترجیح می دهد.

- بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت با اشاره به دوری هفت ساله اش از عرصه اجرای تلویزیونی تأکید کرد که بازیگری را به اجرا ترجیح می دهد.

فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت از تجربه حضور در فصل سوم این سریال صحبت کرد و با اشاره به تفاوت های جدی این فصل با فصل دوم که کاراکتر نغمه وارد داستان، به خبرنگار مهر گفت: فیلمنامه در فصل دوم و سوم دارای تفاوت هایی با یکدیگر است، در فصل دوم اتفاقات در عرض داستان بود اما در فصل سوم با اتفاقات بیشتری روبه رو هستیم و داستان در طول پیش می رود.

وی اضافه کرد: در فصل دوم، نغمه نقش تعیین کننده ای نداشت چرا که داستان با محوریت هاشم و سهراب روایت می شد و هاشم، نغمه را دوست داشت اما در فصل سوم با اتفاقات عجیب و غریبی که رخ می دهد، خود نغمه قصه متفاوتی پیدا کرده و دارای هویت می شود.

این قصه در ارتباط با هاشم است اما مستقل هم هست.

حتی نغمه در مواردی مجبور می شود جدا از هاشم تصمیماتی بگیرد.

بازی لحظاتی که تجربه نکرده بودم بهارمست با اشاره به اینکه چالش های فصل جدید نگاهی به دغدغه های نسل جوان دارد، گفت: تفاوت بین نقش من در فصل دوم و سوم را می توان از منظر دغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگری را بیش از اجرا دوست دارم/ در انتظار فصل چهارم «از سرنوشت»

بازیگری را بیش از اجرا دوست دارم/ در انتظار فصل چهارم «از سرنوشت»