مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 05:152020-11-16سياسي

حجت الاسلام احمدی:استان بوشهر نباید حتی یک نیروی بیکار داشته باشد


نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: جغرافیای کرانه ای استان بوشهر سراسر ثروت است و با چنین ظرفیتی نباید حتی یک نیروی بیکار داشته باشد.

- ایسنا/بوشهر نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس گفت: جغرافیای کرانه ای استان بوشهر سراسر ثروت است و با چنین ظرفیتی نباید حتی یک نیروی بیکار داشته باشد.

حجت الاسلام موسی احمدی در بازدید از روند ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیّر از بهره برداری فاز اول این مرکز تا دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: با تامین اعتبارات ملی و استانی این طرح که اولین مرکز مهارت آموزی صنایع دریایی در کشور است تا پایان سال آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

وی تکمیل و ساخت مراکز تخصصی فنی و حرفه ای در استان صنعتی بوشهر را گامی مهم در جهت پیشرفت در منطقه دانست و افزود: باید در عرصه فنی و حرفه ای برنامه ریزی دقیق و متناسب با ظرفیت های استان داشته باشیم تا زمینه اشتغال جوانان هموار شود.

نماینده مردم کنگان، دیّر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی راه اندازی اولین مرکز مهارت آموزی صنایع دریایی در استان بوشهر را نشان از ظرفیت های این استان در حوزه جغرافیای کرانه ای دانست و تاکید کرد: جغرافیای کرانه ای استان بوشهر سراسر ثروت است و با چنین ظرفیتی نباید حتی یک نیروی بیکار داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام احمدی:استان بوشهر نباید حتی یک نیروی بیکار داشته باشد

حجت الاسلام احمدی:استان بوشهر نباید حتی یک نیروی بیکار داشته باشد