مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 04:402020-11-16پزشكي

کرونا واکسیناسیون را تحت الشعاع قرار داده است/زنگ خطر ظهور بیماری های کنترل شده


قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به دلیل تحت الشعاع قرار گرفتن واکسیناسیون به خاطر بیماری کرونا امکان دارد بیماری هایی که سال ها  تحت کنترل قرار گرفته است مانند فلج اطفال دوباره ظهور پیدا نماید که این موضوع یک زنگ خطر برای کل بهداشت دنیا است.

- ایسنا/خراسان رضوی قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: به دلیل تحت الشعاع قرار گرفتن واکسیناسیون به خاطر بیماری کرونا امکان دارد بیماری هایی که سال ها  تحت کنترل قرار گرفته است مانند فلج اطفال دوباره ظهور پیدا نماید که این موضوع یک زنگ خطر برای کل بهداشت دنیا است.

سید کاظم فرهمند در گفت وگو با ایسنا و به مناسبت 27 آبان، آغاز هفته جهانی خود مراقبتی در خصوص خودمراقبتی جسمی و عوامل موثر بر آن اظهار کرد: خود مراقبتی یعنی اینکه ما با اطلاعاتی که در حوزه سلامت داریم خودمان از خودمان مراقبت کنیم تا کمتر بیمار شویم و اگر هم دچار بیماری شدیم زودتر به سلامتی دست پیدا کنیم.

سلامت معنوی از سلامت جسمی نیز مهمتر است وی افزود: سلامتی تنها جسمی نیست بلکه از نظر سازمان جهانی بهداشت سلامتی چهار بعد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی دارد و این ابعاد از اهمیت بالایی برخوردارند؛ برای مثال سلامت معنوی از سلامت جسمی نیز مهمتر است زیرا اگر انسان در زندگی هدفی نداشته باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا واکسیناسیون را تحت الشعاع قرار داده است/زنگ خطر ظهور بیماری های کنترل شده

کرونا واکسیناسیون را تحت الشعاع قرار داده است/زنگ خطر ظهور بیماری های کنترل شده