مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-15سياسي

سلسله فعالیت های نُه گانه کانون جوادالائمه(ع)


کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) سلسله فعالیت های نُه گانه را با هدف عرض ارادت به امام جواد(ع) و همزمان با تاریخ1399/9/9اجرا می کند که از جمله آنها می تـوان به آزادی 9 زندانی جرائم غیرعمد و حمایت 9 ماهه از 9 خانواده نیازمند در حاشیه شهر مشهد اشاره داشت.

- کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) سلسله فعالیت های نُه گانه را با هدف عرض ارادت به امام جواد(ع) و همزمان با تاریخ1399/9/9اجرا می کند که از جمله آنها می تـوان به آزادی 9 زندانی جرائم غیرعمد و حمایت 9 ماهه از 9 خانواده نیازمند در حاشیه شهر مشهد اشاره داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی رجب پور در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری جوادالائمه شهر مشهد مقدس در تاریخ 1399/9/9 اظهار کرد: این تاریخ را به عنوان روز ارادت به امام جواد(ع) انتخاب کرده و سعی داشتیم فعالیت های کانون را در آن برجسته کنیم، 10 سال قبل نیز در تاریخ 1388/8/8که تاریخ رُند بود و مصادف با سالروز ولادت امام رضا(ع) شده بود برنامه های متعددی نه تنها در کانون بلکه در سطح کشور برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) افزود: با توجه به اینکه کانون فرهنگی هنری که به همراه اعضا در آن فعالیت داریم هم نامه با آن حضرت است در نتیجه تاریخ 1399/9/9 را به عنوان روز ارادت به امام جواد(ع) نامگذاری کردیم، هرچند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلسله فعالیت های نُه گانه کانون جوادالائمه(ع)

سلسله فعالیت های نُه گانه کانون جوادالائمه(ع)