مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-14اقتصادي

خرید صبحگاهی و ایمن با طرح جدید خروسخون هایپراستار با تخفیف­ های ویژه!


فروشگاه های زنجیره­ ای هایپراستار در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف ایران، علاوه بر افزایش پروتکل های بهداشتی، ساعات کاری خود در نوبت صبح را تغییر دادند، - این تغییر ساعت به منظور افزایش سطح ایمنی مشتریان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در نوبت صبح انجام شده است.

بر این اساس تا تاریخ 20 آذر ماه، تمامی شعب هایپراستار به جز یزد، اصفهان و قم از ساعت 8 صبح تا 9 شب، شعبه یزد از ساعت 7:30 صبح تا 15:30 بعد از ظهر، شعبه اصفهان از ساعت 10 صبح تا 11 شب و شعبه قم از ساعت 10 صبح الی 12 شب و فروشگاه‌های مینی ­مارکت مشیریه، سروآزاد، جیحون، المپیک و طاهرخانی نیز از ساعت 7 صبح تا 9 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود می­باشد.

علاوه بر تغییر ساعات کاری شعب، گروه­ های مختلف محصولات از ساعات 7:30 تا 11 صبح در شعبه یزد، 10 صبح تا 12 ظهر در شعب اصفهان، کوروش، شهاب و قم و ساعت 8 تا 11 صبح در سایر شعب هایپراستار، از تخفیف‌ های ویژه برای مشتریان برخوردار هستند.

خرید خروسخون با تخفیف­ های باورنکردنی! در طرح خرید خروسخون هایپراستار، تخفیف‌ها شگفت‌انگیزتر از همیشه هستند و مشتریان گرامی ضمن ایمنی بیشتر در این ساعات، می‌توانند از این تخفیف‌ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید صبحگاهی و ایمن با طرح جدید خروسخون هایپراستار با تخفیف­ های ویژه!

خرید صبحگاهی و ایمن با طرح جدید خروسخون هایپراستار با تخفیف­ های ویژه!