مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-12فرهنگي

چالش های توزیع و اکران در سینمای دفاع مقدس بررسی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، برنامه افق سینما جمعه 23 آبان ساعت 16 چالش های توزیع و اکران در سینمای انقلاب و دفاع مقدس را با حضور علی آشتیانی پور تهیه کننده، - برنامه افق سینما با موضوع بررسی چالش های توزیع و اکران در سینمای انقلاب و دفاع مقدس روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، برنامه افق سینما جمعه 23 آبان ساعت 16 چالش های توزیع و اکران در سینمای انقلاب و دفاع مقدس را با حضور علی آشتیانی پور تهیه کننده، حمید بهمنی کارگردان سینما و سجاد نوروزی مدیر سینما آزادی مورد بررسی قرار می دهد.

اجرا و سردبیری برنامه افق سینما را سعید الهی کارشناس سینما و رسانه و تهیه کنندگی آن را علی اکبرکرد بر عهده دارد.

افق سینما که با هدف بررسی چالش های موجود در توسعه سینمای مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تولید می شود در برگیرنده گفتگو های کارشناسی و تحلیلی درباره موضوعات مختلف و نیز بخش های تصویری متنوع است و جمعه هر هفته از شبکه افق پخش می شود.

مرحله دوم شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش های سینمای ایران و جهان ، سید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های توزیع و اکران در سینمای دفاع مقدس بررسی می شود

چالش های توزیع و اکران در سینمای دفاع مقدس بررسی می شود